Πολιτική Επιστροφών
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος
που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή
του, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε
είτε τηλεφωνικώς (2810331697) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@pharmup.gr.
Σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, το διάστημα
υπαναχώρησης είναι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της
παραγγελίας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο
χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής, το pharmup έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε
αντικατάστασή τους.
Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό
είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: α) η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας
σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή (τηλεφωνικώς ή με
μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), δεν ξεπερνάει τις 2 ημερολογιακές ημέρες,
και β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της
κατάσταση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα
αποστολής.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος,
απευθυνθείτε στην Εταιρεία μας για την αντικατάσταση αυτού. Η Εταιρεία μας θα
αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και
τηρηθούν οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας. Σε περίπτωση
επιστροφής προϊόντος εφόσον ο καταναλωτής επιθυμεί ρητώς την αντικατάστασή του,
θα λάβει -μέσω e-mail - εκπτωτικό κωδικό κουπονιού ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων,
με το οποίο μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία ή απλώς να αντικαταστήσει το
προϊόν που επιστρέφει.
Προσοχή: δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη
ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γαλάτων.
Ο πελάτης επίσης
υποχρεούται να αποστείλει φωτογραφικό υλικό στην εταιρεία μας, στο οποίο να
φαίνονται ευκρινώς τα κατεστραμμένα προϊόντα καθώς και το δέμα.
Επιστροφές Προϊόντων
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων
είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει
την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής
κ.ο.κ) και να έχετε συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφής που έχετε λάβει με email.
1) Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε
στην Εταιρεία μας για την αντικατάσταση αυτού. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει
το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι της
πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος εφόσον ο
καταναλωτής επιθυμεί ρητώς την αντικατάστασή του, θα λάβει - μέσω e-mail - εκπτωτικό κωδικό
κουπονιού ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, με το οποίο μπορεί να
προβεί σε νέα παραγγελία ή απλώς να αντικαταστήσει το προϊόν που επιστρέφει.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ;
Αλλαγές σε ανοιγμένες συσκευασίες ΔΕN γίνονται δεκτές!
Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής Προϊόντων
1. Στο φυσικό μας κατάστημα:
Μπορείτε να επισκεφθείτε το φυσικό φαρμακείο μας,
(Λ. Καλοκαιρινού 253-255, Χανιώπορτα, Ηράκλειο), όπου το προσωπικό μας θα
ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να
πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο
άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας, ώστε να
επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.
2. Αποστολή προϊόντος:
Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν στην έδρα
της εταιρίας, ακολουθώντας την εξής διαδικασία:
αρχικά, συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο
οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Συμπληρώνετε τη φόρμα επιστροφής και τη
βάζετε μέσα στη συσκευασία.
Κατά δεύτερον, καλείτε την ACS και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση, με χρέωση αποστολέα.
Αποστολή προς: Φαρμακείο Παρασύρης, Λ.
Καλοκαιρινού 253-255, Ηράκλειο
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις
επιστροφές, τηλεφωνείτε στο 2810331697
Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν - σε καμία περίπτωση - να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το pharmup.gr